Bilkom Bilişim Hakkında
Bilkom Bilişim Hizmetleri A.Ş. Hakkında
Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu Bilkom
1984 yılında bilgi ve iletişim teknolojileri (ICT) sektöründe faaliyetlerine başlayan Bilkom, 2000 yılında Koç Topluluğu’ na katıldı.
30 yılı aşkın bir süredir, dünyadaki dijital ve mobil dönüşümleri şekillendiren global markalara, katma değerli ve müşteri odaklı hizmet sunan Bilkom’un ürün portföyünde bugün Apple, Huawei, Asus, Alcatel, Naztech, Hypergear, Celly, Fitbit ve DJI gibi öncü markalar yer alıyor.
Son 5 yıldır sektörün çok üzerinde bir büyüme performansı gösteren Bilkom’ un bu başarısının altında, kurumu herhangi bir dağıtıcı olmanın çok ötesine taşıyan "katma değerli dağıtıcılık” misyonu yatıyor.
Bugün geldiği noktada Bilkom, Türkiye çapına yayılmış 500’ü aşkın ticari iş ortakları kanalıyla 81 ilde 5.000’in üzerinde farklı satış noktasında, yılda 2,5 milyon ürünü "Bilkom Güvencesiyle” Türk tüketicileri ile buluşturuyor.
Bilkom, "Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu” vizyonuyla hem pazarlama, satış, kanal geliştirme ve satış sonrası destek faaliyetlerini şekillendiriyor, hem de tüketicilerin teknolojiyi kullanarak yaşam kalitesini artırmasını destekliyor.
Bilkom, 2016 yılından bu yana sürdürüdüğü Dijital Dönüşüm Projeleri kapsamında hem içeride, hem de dışarıda "dijitalleşmeyi” operasyonel verimliliği ve büyümeyi güçlendirecek bir araç olarak destekliyor.
Dijital dönüşümde en büyük odağı insan kaynağı olan Bilkom, yüzde 70’ i Y Kuşağı olan çalışanları için dijitalleşmeyi yeni iş modelleri ile birleştirerek, hem çalışan memnuniyeti oranını, hem de verimliliği üst seviyelere taşımayı başardı.
Bilkom ekibi sektörün ihtiyaçlarına hızla cevap verebilen, esnek ve çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirerek, sorunların daha hızlı çözüme kavuşmasını sağlayan "çevik” çalışma prensipleri ile sektöründe fark yaratmaya devam ediyor.